עיצוב פנים לדירה, ראש העין

שיתוף פרויקט

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

הדירה בגמר הביצוע

עיצוב דירת קבלן בשכונה חדשה בראש העין. הקשר הראשוני עם הלקוחות נוצר לאחר בנייתה ורכישתה של דירת הקבלן. הוגדרו קווי המתווה של השיפוץ שיבוצע לאחר המסירה: הרחבה ושיפוץ של החלל המרכזי של הדירה, הרחבה ותכנון מחדש של סוויטת ההורים ומתיחת פנים אסטתית של כלל הדירה. הדירה הפכה מדירה בת חמישה חדרים לדירת ארבעה חדרים עם דגש על איכות גבוהה של חללי הדירה. 

התכנון כלל שינוי בתשתיות הדירה: מיזוג אוויר, חשמל, אינסטלציה ודגש על עיצוב שקט- עיצוב פנים אקלקטי עם קווים מודרניים.
המטבח רחב ידיים וכולל שטחי אחסון עשירים, אי ישיבה במטבח. הצבעים שנבחרו: אפור גרפיט עם נגיעות אלון ומשטח עבודה לבן. המטבח ימסגר את פינת הקונסולה שעתידה להיפתח ולהוות פינת אוכל לאירוח של כ-12 סועדים. הסלון פונה אל דלת הכניסה, משם נחשף חלל מרכזי גדול ומרשים, עם נגיעות צבע כחול עמוק ושילוב עץ אלון וחיפוי בטון המעניקים אופי ייחודי לחלל המרכזי, אופי שתואם את הלקוחות.
שימת לב מיוחדת ניתנה לאזורי האחסון: ארונות השירות, תליית מעילים ותיקים, ניירת שוטפת של הבית, כלי וחומרי ניקוי, מיקום לדייסון ולרומבה אלה תוכננו במסגרת עבודות נגרות האמן.

חדר השינה או יותר נכון, סוויטת ההורים, בנגיעות “רוז גולד”, עץ אלון ולבן. הנחת פרקט בסוויטת הורים, טפט אפור גרפיט עם נגיעות זהב לאורכו של קיר החלונות שימת דגש על טקסטילים ואיזון בין צבעוניות. הסוויטה כוללת שידת איפור לאורך הקיר, ארון בגדים ראשי וארון לאחסון תיקים ואקססוריז, פינת ישיבה מפנקת וטלויזיה. חדר רחצה הורים בצמוד אל חדר השינה.  חדרי החצה ישודרגו באמצעות טפטים בטקסטורטות מפתיעות, אקססוריז, החלפת ברזים וצבעוניות אלגנטית.

מידע נוסף שיעניין אתכם:

צלם: עידו אדן

סוג:

שטח:

עיר: